FANDOM

2

Aleksandar Gagulov (1973-1998) bio je osetijski kriminalac,bokser i clan ignatovskog klana . Rodjen 1973 u delu Krasnodara Ignatovo u centralnom okrugu odmalena je pokazivao sklonost ka kriminalu .

Kako bi ukrotili njegov nasilnicki duh roditelji su ga sa 15 godina upisali na boks kojim se aktivno bavio sve do 1996 do svoje 23 godine kada je prvi put ranjen u desnu nogu nakon cega vise nije mogao aktivno da boksuje . Nastupao je za reprezentaciju Osetije od 1992 do 1996 u kategoriji do 84kg imao je ukupno 30 meceva 22 pobede i 8 poraza . Godine 1996 ranjen je u obe noge a dijagnoza doktora je bila da ce biti dobro ako bude uopste mogao da se krece a kamoli da se bavi profesionalnim sportom .
I351955

Mercedes CL600 u kojem je ubijen Aleksandar Gagulov 13 Decembra 1998 godine.

Nakon jedno godisnje rehabilitacije Gagulov je potpuno prohodao mogao je i da trci ali zbog jakih bolova vise nikada nije mogao da se bavi profesionalnim sportom. Prica se da je ovo ranjavanje na njega ostavilo snazan psihicki uticaj te da je vrlo brzo postao zavisnik od koakaina za sta postoje i dokazi jer je nakon njegovog ubistva u njegovom telu pronadjena velika kolicina kokaina u krvi.
Gagulova

Aleksandar Gagulov(dole levo) kao clan Brezuvove dobrovoljacke garde na ratistu u Kabardino-Balkariji pocetkom 1998 godine.

Pocetkom 1998 godine odlazi na ratiste u Kabardino-Balkariju kao clan Brezuvove dobrovoljacke garde .

Nakon 3 meseca provedenih na ratistu vraca se u Krasnodar negde u Avgustu 1998 kada je u gradu usled ratnog stanja i inflacije vladao pravi haos a klanovi se svakodnevno medjusobno obracunavali . Sa ratista se vratio sa tada najnovijim Nisan Patrolom u kojem je samo mesec dana po povratku izrestan ali je uspeo da prezivi . U decembru 1998 godine na njega je izvrsen jos jedan atentat ovaj put sa fatalnim ishodom, u Mercedesdu tipa ,,CL600,, najnovijim modelom koji mu je tek stigao iz Nemacke izresetan je u samom centru Krasnodara u blizini skupstine grada kada je izlazio iz restorana ,,Labud,, i seo u auto a doma zatim radi sigurnosti napadaci su mu unutra ubacili monotoljev koktel. Gagulov je vazio za najopasnijeg kriminalca medju mladjom gardom vrelog krasnodarskog podzemlja krajem devedesetih i dan danas je veoma popularan medju mladima zbog svog stajlinga prepoznatljivog po napumpanim misicima i sa mnogo zlata na sebi.

ZanimljivostiУреди

Aleksandar Gagulov bio je jedan od vaznijih aktera u dokumentarnom filmu ,,Rat do istrebljenja,, snimljen 2005 godine i dokumentaracu,,Kriminal u Osetiji,, snimljenom 2003 godine a po njemu je snimljen i film ,,Decko iz kraja,, 2008 godine.

Poznati osetijski fudbaler Gregori Marljatov 2008 godine u jednoj TV emisiji izjavio je kako su ga clanovi tadasnjeg Ignatovskog klana Aleksandar Gagulov , Konstantin Petrov i Aleksej Dimitrovic oteli 21 Novembra 1998 godine ispred njegovog stana u Severnom Bloku a zatim ga odveli u Zelengorje gde ga je navodno Aleksandar Gagulov puna dva sata tukao bokserskim rukavicama nakon cega su ga tu ostavili te je morao da pesaci cak 4 kilometara do prvog puta gde je stopirao do kuce a odmah zatim su mu oteli i mladjeg brata a sve zato sto nije hteo da predje u jedan kineski fudbalski klub . Nakon sto su mi oteli brata bio sam primoran da odem u neki uzasni kineski grad da igram za 2,000 dolara mesecno a FK Kuban je od tog transfera dobio 500,000 DEM sto je najverovatnije pripalo gazdi Ignatovskog klana kojeg nije zeleo da imenuje kazao je tada 33-godisnji Gregori.