FANDOM

Petrov

Aleksandar Petrov na samitu NPO 2012 godine.

Aleksandar Petrov(Krasnodar 1948-) je prvi predesednik Republike Osetije sa dva mandata 1998-2002 i 2002-2006 kao i predsednik nacionalne partije osetije.

BiografijaУреди

Aleksandar Petrov rodjen u Krasnodaru 23 Januara 1948 kao jedinac . Njegovi roditelji poreklom sa Vladikavkaskog podrucja doselili su se 1946 u Krasnodar gde su se zaposlili u jednoj fabrici na provinciji grada .Njegov otac je vazio za velikog nacionalistu i smatrao je da je osetijski narod ugrozen u SSR Severni Kavkaz u odnosu na ostale nacionalnosti te je zbog toga pritvoren u Astrakhanski zatvor kao politicki zatvorenik 1954 godine da bi pod ne razjasnjenim okolnostima preminuo u istom 1962 godine .
X 334aafb1

Aeksandar Petrov na Predsednickim Izborima 2002 godine.

Aleksandrova majka je bila prisiljena da sama odgaja dete te je Aleksandar odrastao u siromasnom okruzenju . Godine 1970 otisao je u Moskvu gde je zavrsio vojnu akademiju a ubrzo zatim se zaposlio u generalstabu . Aleksandar je uvek bio pod prismotrom i nije imao mogucnost da napreduje iako nije pokaziovao politicke ideale kao njegov otac. Godine 1991 nakon raspada SSSR i komunizma osnovao je Nacionalnu Partiju Osetije i postao najjaca opoyicija vladajucoj Socijalistickoj Partiji . Aleksandra Petrova smatraju velikim nacionalistom koji je tu osobinu nasledio od oca a svet na njega gleda kao na velikog zlocinca zbog velikih civilnih zrtava tokom Kavkaskog Rata 1998-2001 . Aleksandar se ozenio 1980 i ima troje dece Vladimira , Saru i Andreja .

Povlacenje iz politikeУреди

18 Januara 2006 godine pred trece predsednicke izbore Aleksandar petrov je odlucio da se povuce iz aktivnog bavljenja politikom uveren da je udario temelje stvaranju jake i moderne Republike Osetije .ali je ostao pocasni predsednik NPO stranke .

Predsednicki izboriУреди

1998 godina:

Osvojen broj glasova:52% glasova

Slogan: Rusenje SFRSK, Proglasenje nezavisnosti Osetije i Rat za ostaverenje naionalnih interesa .

2002 godina:

Osvojen broj glasova:86% glasova

Slogan: Obnova Republike Osetije, Stvaranje centralizovanog trzista sa ekonomijom osnovanom na socijalistickoj ideologiji ,iskorenavanje korupcije i kriminala kao i uvodjenje reda u zemlju .