FANDOM

Denis Marjakov(1960-2013) zvani ,,blef,, ,,kralj sibicarenjamm i poslednji ,,kum,, osetijske mafije u Krasnodaru u javnosti poznatiji kao uspesni biznismen. Rodjen u Krasnodaru u Juznom Bloku 1960 godine u oficirskoj porodici otac Sergej Marjakov bio je oficir u vreme komunisticke vlasti penzionisan 1990 godine.
1255663521 041.jpg

Slika sa sahrane Denisa Marjakova.

Kriminalnu karijeru zapoceo je sa 20 godina kao prevarant koji se u vozovima koji su isli sirom SSSR bavio sibicarenjem . Od tog posla za 10 godina zaradio je neverovatnih 5 miliona dolara tako sto je poduvacao talentovane momke koji su radili za njega a on im je zauzvrat pruzao zastitu od policije te je prozvan kraljem sibicarenja na prostorima bivseg SSSR, takodje veliki novac zaradio je na kockanju gde se koristio raznim prevarama te je 1988 prilikom jedne partije otkriven a zatim i tesko ranjen . Krajem 80-ih iskoristio je ,,Prestrojku,, i bavio se raznim mahinacijama na kojima je zaradio milionske iznose. Godine 1991 raspad SSSR iskoristio je ponajvise u rodnom Severnom Kavkazu gde je kupovao i gradio luksuzne hotele,kockarnice i restorane . Poznat je po tome sto je medju prvima otvaro kockarnice u najvecim gradovima Severnog Kavkaza a lanacu kockarnica je dao ime ,,blef,, . Sumnja se da se opasno zamerio pojedinim bosovima osetijskog podzemlja krajem 90-ih te je napustio Severni Kavkaz i pobegao u Rusiji 1998 godine a poslove su mu preuzeli najblizi saradnici od kojih su mnogi ubijeni za vreme njegovog odsustva . U Republiku Osetiju vratio se 2005 godine nakon 7 godina potpunog odsustva i nastavio sa investiranjem sirom Osetije . Krajem 2000-ih dovodjen je u vezu sa Juznim Klanom te da ga je navodno preuzeo nakon ubistva dotadasnjeg bosa Andreja Kavarova . U javnosti se retko pojavljivao ali tokom 2011 i 2012 godine mediji su sve cesce objavljivali kako je Denis Marjakov usao u posao oko mafije i kako je jedan od glavnih trgovaca drogom . Napadnut je na Kranodarskoj obilaznici u blizini Aerodroma posto se vracaoo iz Rusije a na njegovu kolonu od 4 blindirana dzipa marke,,mercedes,, ispaljene su protiv oklopne rakete pri cemu su poginula 4 clana njegovog obezbedjenja dok su 8 njih tesko ranjeni . Preminuo je u bolnici 11 Januara u 01:23h kada je tokom operacije podlegao povredama unutrasnjeg krvarenja . Sahrana je obavljena 15 Januara a ostala je upamcena po tome sto je na Centralnom Krasnodarskom groblju prisustvovalo neverovatnih 5,000 ljudi .