FANDOM

Denis Suhojevic(1940-2002) zvani ,,Suhoj,, osetijski kriminalac i biznismen ubijen 2002 godine i najveci bos osetijske mafije. Rodjen u Astrakhanu 1940 od oca rusa i majke kazahstanke , otac mu gine u drugom svetskom ratu u bitci za staljingrad . Godine 1955 majka i denis se sele u istocnu nemacku ,a zatim 1970 denis ilegalno prelazi u zapadnu nemacku gde postaje clan ruske mafije u zapadnoj nemackoj . Tokom 70-ih i 80-ih vazio je jednog od najsposobnijeg i najspretnijeg plackasa banaka u evropi,pljackao je u nemackoj,belgiji,holandiji,francuskoj i italiji . Za tih 20 godina radnog staza po odrobijao je svega 8 godina a pobegao je iz mnogih zatvora .
Russian-Mafia-Gangsters5.jpg
Smatra se da je od svih tih pljacki prigrabio vise od 10 miliona nemackih maraka sto je u ono vreme predstavljalo ogromni novac za pojedinca.
0.jpg

Slika sa Suhojeviceve sahrane u Moskvi 2002 godine.

Godine 1987 usled prestrostrojke on se vraca u SSSR i u moskvi,kievu,minsku,tbilisiju i krasnodaru ulaze veliki novac u ugostiteljske objekte . Nakon raspada SSSR 1991 tek pocinje da ulaze novac pre svega u svoju rodnu Osetiju . U SSSR nikada nije imao dosije niti je robijao zbog cega je uvazavao veliki ugled medju sovjetkom elitom . Imao je izuzetno jake politicke veze sa Moskvom te se smatra da je prvi covek koji je u potpunosti povezao rusku i osetijsku mafiju . Tokom 90-ih sirio je svoje ,,suhoj,, kockarnice gradio ih je u Moskvi,Sociju,Krasnodaru,Novorosijsku,Sankt Peterburgu,Tbilisiju pa cak i u Bakuu . Smatra se da je tokom kavkaskog rata bio najveci ratni profiter . Dovodi se u vezu sa klanom iz juznog bloka da su to bili njegovi momci sa ,,sitne radnje,, i da je on taj klan digao tako visoko . Ono pocemu je bio poznat jeste da ga po povratku u rodnu zemlju niko nije gledao kao kriminalca vec biznismena koji je svoj kapital preneo iz nemacke u rodnu osetiju sto mu je davalo status velikog ,,patriote,, . Ubijen je 14 Marta 2002 godine u Moskvi kada je pogodjen snajperskim metkom dok je boravio u hotelu ,,Rubin,, a sumnja se da je njegovo ubistvo obavio DBO jer je navodno toliko postao jak da je pretio da se infiltrira u politicki sistem jer se pricalo da je glavni finansijer Partije Osetijskoe Obnove koja je bila jedna od najacih opozicija NPO-u na parlamentarnim izborima 2003 godine .Veruje se da je bio vlasnik prve kavkaske televizije i nekoliko radio stanica kao i nekoliko dnevnih novina . Mesec dana pred njegovo ubistvo Prva Kavkaska Televizija govorila je o pocinjenim monstuoznim genocidima tokom rata usmernih protiv rezima NPO a slicno su pisale i neke dnevne novine sto dovodi do zakljucka da je likvidiran kao politicki protivnik rezima NPO.