FANDOM

7048541617 05b69ec81e

Hotel Moskva slika iz 1984 godine.

Hotel Moskva Krasnodar hotel izgradjen 1982 godine u Krasnodaru u Centralnom Kraju . Izgradnja je zaoceta 1978 a trajala je ukupno 4 godine . Kada je izgradjen hotel je vazio za najelitniji u gradu sa vise od 300 soba i sa 4 restorana sa ukupno 1000 mesta na 12 spratova sa 4 lifta . U sklopu hotela izgradjen je i bazen te je Hotel Moskva bila jedna od retkih u SSSR 80-ih sa pravim olimpijskim bazenom . Tokom 80-ih hotel je bio glavno boraviste sovjetske elite i cesto mesto boravka sportksih klubova iz cele SSSR za vreme gostovanja u Krasnodaru. Nakon 1991 i raspada SSSR hotel je zadrzao staro ime ali se pocetkom 90-ih nasao u teskoj ekonomskoj situaciji jer do 1994 izgradjeno nekoliko velikih internacionalnih hotela daleko modernijih i konkurentnijih . Godine 1994 da bi nadomestili gubitke ,,Hotel Moskva,, kao najveci drzavni hotel u gradu dobija dozvolu da od jednog restorana napravi ,,Kazino Moskva,, koji ce ubrzo postati najpopularnije mesto gradskih bogatasa a hotelu moskvi povecati posao za 100% . Godine 1998 kazino je prodatAleksej Garujev za 10 miliona DEM. Hotel je kompletno renoviran 2005 godine ali i dalje poprilicno zaostaje u odnosu na konkurente.