FANDOM

Igori Vladov(1970-2003) osetijski kriminalac prvobitno clan a kasnije i vodja Ignatovskog klana . Rodjen u Vladikavkazu 1970 a sa 7 godina njegovi roditelji su se zbog posla preselili u Krasnodar i 10 godina kasnije dobili stan u novoizgradnji u Ignatovu . Odrastao je sa loklanim ,,zvezdama,, Denisom Ekovenkom s kojim je isao u isto odeljenje u osnovnoj skoli
D226F9D5-6D1D-4181-AB86-62A4F482D370 mw800 s

Igorijev ,,Mercedes S300,, u kojem je izresetan 23 Marta 2003 .

a nesto kasnije druzio se i sa Gagulovom . U svet kriminala zakoracio je sa 22 godine kada je zajdeno sa Ekovenkom 1992 osumnjicen za pokusaj ubistva u jednom nocnom klubu kada su se on i Denis posle svadje obracunali sa momcima iz tada suparnickog Centralnog klana . Godine 1994 ranjen je ispred diskoteke ,,Ajkula,, kada je jedva preziveo 2 metka koja je dobio u stomak . Godine 1995 osudjen je na 8 godina zatvora zbog ubistva jednog momka iz Juznog klana nakon rasprave ispred jednog kafica u centru grada . Pocetkom 1998 godine pusten je iz zatvora zbog dobrovoljnog prijavljivanja u regularnu vojsku . Bio je 7 meseci u Dagestanu gde je tesko ranjen i vracen sa ratista u glavni grad Osetije kao ratni invalid . Nakon vise od 4 meseca oporavka ponovo je postao aktivan u Ignatovskom klanu . Bio je uglavnom zaduzen na asistentskim pozicije i nije dovodjen u vezu sa bilo kakvim ubistvom . Nakon ubistva Brezuvova i gotovog nestanka Ignatovskog klana sa scene Igori je pristao da bude desna ruka Karema Baruzova novog bosa koji je radio pod kontrolom Juznog Klana . Kada je Karem ubijen 2001 godine Igori je preuzeo vodjstvo nad klanom i postepeno ga jacao . Pocetkom 2003 godine pokusao je da osamostali klan i izcupa iz celjusti juznih rivala sto ga je kostalo glave 23 Marta 2003 kada je ubijen u svom ,,Mercedesu S 300,, ispred svoje kuce u Ignatovu . Nakon njegovog ubistva usledila je krvava godina u kojoj je Ignatovski klan ponovo postao samostalan ali ni priblizno jak i agresivan kao zlatne 1998 i 1999 . Igori je ostao upamcen kao jedan od retkih istaknutijih clanova Ignatovske ekipe krajem 90-ih koji je preziveo ratne godine i jedini koji je duze opstao od te ,,zlatne,, ignatovske generacije.