FANDOM

Jefgrj

Jefgej Senjin slika iz 1995 godine.

Jefgej Senjin(1950-1995) osetijski kriminalac i vodja juznog klana pocetkom 90-ih . Rodjen u Tuturevu selu 60km juzno od Krasnodara u Adigeji , preselio se sa roditeljima u juzni blok 1965 godine u prve izgradjene zgrade . Jefgej odlazi u soci 1972 godine gde se zaposljava kao obezbedjenje jednog restorana .
Ekipa

Prva ekipa iz juznog bloka:Karej Jurguzinj, Jefgej Senjin i Jakov Bardujov slika iy 1989 godine.

Godine 1980 osudjen je na 25 godina robije zbog dvostrukog ubistva koje je pocinio u centru Socija kada je ubio dva cecena. Godine 1991 izlazi iz zatvora prevremo zbog dobrog vladanja a navodno tada pocinje da rdi za DBSK i kako se prica likvidira Aleksandara Dagajeva . Godine 1992 on formira takozvanu prvu grupu iz juznog bloka . Ubrzo postaju strah i trepet juznog bloka i celog grada i jedan od vodecih klanova u gradu . Klan je u pocetku radio samo drogu da bi posle poceo da reketira i krade automobile . Prvi put je ranjen u Decembru 1994 godine ispred restorana ,,Labud,, u centru Krasnodara kada je cudom preziveo . Ubijen je 23 Januara 1995 kada je izresetan u svom BMW-u na jednoj raskrsnici u juznom bloku. Za njega se veruje da je udario temelje za klan koji ce kasnije zavladati Krasnodarskim podzemljem.