FANDOM

Jurij Dzavajev(1970-2003) je bivsi osetijski rvac i vodja Lubnjanskog klana ubijen 2003 godine. Rodjen 1970 u Krasnodaru od majke i oca poreklom iz dagestana 90-ih je vazio za jednog od najuspesnijih rvaca u Osetiji .
Img141(1)

Novinski clanak iz 1996 o Jurijevim uspesima u rvanju.

Crash16

Unisten mercedes u kojem je nastradao Jurij.

Bio je clan rvacog kluba Lubnjan i clan osetijske rvacke reprezentacije sa kojom je osvojio mnogo medalja i turnira. Godine 1998 odlazi medju prvim rezervistima na ratiste u Dagestan gde je bio pune 2 godine sve do 2000 godine . Kada se vratio u Krasnodar prestao je sa profesionalnim rvanjem a ubrzo je postao vodja Lubnjanskog klana . Prvi put je ranjen u nogu 2002 godine ispred jedne gradske teretane ,a drugi put je tesko ranjen kada je pucano na njegov dzip u pokretu ali ga je spasao pancir ,za ova dva ranjavanja najverovatnije su odgovorni suparnici iz Ignatovskog klana sa kojima je dosao u sukob oko teritorije ubijen je 13 Avgusta 2003 ispred svoje zgrade u Lubnjanskoj cetvrti kada je pri njegovom ulasku u auto eksplodirala bomba ispod njegovog mercedesa te je ostao na mestu mrtav . Sumnjase da je ubijen jer pristao da medju prvima bude deo pobune protiv klana iz juznog bloka ,a njegovo ubistvo je tada bilo tek drugu izvrseno eksplozivnom napravom navodno zbog prethodna dva neuspesna atentata .