FANDOM

Juzgin Selimov(1960-1999) osetijski mafijas i jedan od vodja ignatovskog klana . Rodjen u Kucevu selu na severu ostetije pobegao je od kuce jos kao 18-godisnjak i uputio se ka Krasodaru . Kada je dosao u glavni grad nije imao niti je poznavao bilo koga te je prvih par meseci provodio kao beskucnik . Ubrzo se zaposlio u jednom restoranu gde je obavljao fizicke poslove .
Selimov

Juzgin Selimov.

Ubrzo je upisao kurs za konobara i bavio se ugostiteljstvom sve do svoje 25 godine . Mnogo puta menjao je stanove lutajuci gradom a konacno se skucio u Ignatovu .
Car-Crash-Brabus-ML-in-Minsk

Dzip u kojem je stradao Jurgij Selimov.

Ubrzo po dolasku u taj kraj zeljan dokazivanja i prilike da se dokaze u nekom drugom svetlu postao je jedan od lokalnih narko dilera i dobro mu je islo cak je 1989 kupio mercedesa vrednog vise od 20,000 maraka te je posta sumnjih i pod pratnjom tajnih sluzbi . Uhapsen je 1989 i osudjen na 10 godina robije. Godine 1994 pusten je iz zatvora zbog dobrog vladanja a vec tada je poceo da rado za tajnu sluzbu . Sumnja se da je obavljao likvidacije vodja raznih ekstremistickih pokreta koji su izazivali nacionalnu mrznju . Godine 1998 usled demonstracija presao je na stranu Petrova i rizikovao svoj zivot . U Martu 1998 odlazi na ratiste kao clan Brezuvove Garde gde je obavlja funkciju komadanta i obavljao sve prljave operacije ove dobrovoljacke jedinice i postao desna ruka svog bosa . Kada se jednica rasformisala u Avgustu 1998 on se vratio u Krasnodar kada je klan bio u punoj snazi . 10 Decembra 1998 tesko je ranjen kada je izlazio iz jednog resorana u centru grada ali ga je spaslo to sto je nosio pancir . Nakon ovog preziveo je jos 2 atentata a konacno je ubijen 23 Februara 1999 u svom dzipu ,,Mercedes ML,, kada mu je eksplodirala bomba postavljena pod automobil . Nakon njegove smrti Ignatovski klan se potpuno raspao a samo mesec dana kasnije ubijen je i bos Brezuvov. Selimov je vazio za coveka otprornog na metke posto je tokom 3 neuspesna atentata preziveo vise od 12 metaka .

ZanimljivostiУреди

Prica se kako je Mercedes ML u kojem je ubijen bio otet , tacnije Juzgin je krajem 1998 godine dok je sedeo u jednom restoranu ugledao spolja parkiran dzip marke ,,mercedes,, koji je bi prvi u gradu i koji mu se jako dopao te je naredio Alekseju Dimitrovicu i Antoljinu Karadajevu da ga sacekaju ispred i otmu mu dzip. Taj dzip je bio u vlasnistvu biznismena Mareja Irmatskog koji je ubijen 20 dana nakon sto mu je auto otet jer je navodno platio nekog da likvidira Juzgina Selimova koji je taj atentat preziveo inace Marej je bio dobar prijatelj sa Jefgejom Senjinom .