FANDOM

Klub Ajkula je nocni klub na splavu na reci kuban u centru Krasnodara . Splav je izgradjen 1982 i sve do 1992 na njemu se nalazio restoran ,,saran,, da bi 1992 jedan osetijski biznismen od drzave kupio ceo splav renovirao ga i otovrio nocni klub ,,Ajkula,, koje je veoma brzo postao jedan od najpopularnijih u gradu . Klub je bio poznat po tome sto su u njemu cesto vidjani clanovi raznih klanova .
P1010165

Nocni klub ,,Ajkula,,.

Godine 1994 na spalvu se dogodila pucnjava u kojoj je ubijen clan jednog klana . Godine 1998 klub je promenio vlasnika a vec nakon 10 dana na splav je bacena bomba najverovatnije zato sto gazda kluba nije hteo da plati reket a prica se da je iza incidenta stojao Ignatovski klan . Od 1998 do 2000 klub je navodno bio pod kontrolom Ignatovskog klana tako da unutar samog splav nije bilo incidenata ali je u tom periodu zabelezeno dosta ubistava ispred samog kluba . Pocetkom 2000-ih kako se ratno stanje blizilo kraju broj incidenata se znatno smanjivao . Danas je ovaj klub daleko bezbedniji a prica se da je pod reketom juznog ganga koji u obezbedjenju kluba stavljaju svoje ljude tako da su incidenti retki i izolovani .