FANDOM

Kriminal u Osetiji (1991-2002) je dokumentarni film snimljen 2003 godine koji govori o porastu stope kriminala u Osetiji nakon raspada SSSR . Film traje 52 minuta i govori o kriminalnim desavanjima i ubistvima od 1991 do 2002 godine . Prvih 15 minuta govori se o periodu od raspada SSSR 1991 pa do pocetka rata 1998 kada su se formirali prvi klanovi i kada su ceste likvidacije bile novina u osetijskom drustvu . Drugi deo koji traje 37 minuta govori o ratnom periodu od 1998 do 2002 godine , sankcijama i opstem haosu u kojem se drzava nalazila u takvim okolnostima u Osetiji je zabelezen najveci stepen kriminala u istoriji bivse SSSR . U tom kratkom i kosmarnom periodu za godinu dana u jednom klanu su znale da se smene i po dve generacije a ubistva su bila svakodnevna pojava a zatvori prepuni zatvorenika. U filmu su cesto koriscene popularne strane pesme iz devedesetih koje su bile popularne u osetijskim klubovima i medju osetijskoj omladini a tokom filma se najcesce cuju delovi iz tada megapopularne dens pesme ,,Bjez ljimt(1998),, prepevane strane pesme ,,2 Unlimited - No limit,, . Film je i dan danas veoma popularan medju novijoj omladinom jer joj daje pravu sliku o vremenu koje oni nisu proziveli. Na omotu filma nalaze se minijaturne umrlice vise od 20 ubijenih ,,zvezda,, iz tog perioda .