FANDOM

Subsidiaries

Mandarska Ostrva
New Caledonia administrative1
Drzava Republika Makat
Najveci grad Karamank
Povrsina 198,134 km2
Stanovnistvo 12,5 miliona

Mandarska ostrva je arhipelag na istoku Makata sastavljen od tri ostrva-federalnih drzava . Ostrva su prekrivena gustim tropskim sumama sa visokim procentom padavina tokom godine . Tokom 18 i 19 veka ostrva su bila jedan od najvecih azijskih proizvodjaca tropskih namirnica da bi sredinom 20 veka usled snazne industrijalizacije ostrva proizvodnja opala za gotovo 50% . Godine 1964 na ostvu je izvresn vojni puc od strane Mandarskih Tigrova pro-marksisticke gerile finansirane od strane SSSR sa ciljem otcepljenja od Makata i stvaranja Komunisticke Republike Mandarskih Ostrva . Iste godine vlada je poslala 100,000 vojnika na ostrvo i do 1968 vratila kontrolu nad gradovima a od 1968 do 1978 vodio se krvavi gerilski rat u gustim tropskim sumama gde je na obe strane izginulo oko 100,000 vojnika . Nakon 1978 znantno je povecana prisutnost Makatskih trupa na ostrvu a gerila je potpuno rasturena . Od 1978 do danas bilo je dosta teroristickih napada i izolovanih akcija Mandarskih Tigrova ali uglavnom nedovoljno uspesnih i sa malo zrtava . Najveci gradovi su: Sangkam , Nam Ken , Jangakarm i Numenkatar u kojima zivi gotovo dve trecine ostrvske populacije .