FANDOM

51708

Sahrana Margeja Janjukova na juznom groblju u Krasnodaru.

Margej Janjukov(1965-2008) bio je osetijski kriminalac i bos juznog ganga nakon ubistva Jakova Bardujeva 2003 godine . U krem klana juznog ganga izbio je tek pocetkom 2000-ih kada se vratio sa ratista . Kada se vratio sa ratista po prvi put je uplovio u krimanlne vode i postao jedan od glavnih clanova juznog klana . Vremenom se dokazao kao jedan od najsposobnijih clanova i postao desna ruka Bardujova . Nakon ubistva Bardujova 2003 godine preuzeo je vodstvo klana i nastavio da vodi najjaci klan u drzavi . Uspeo je da modernizuje klan i da svede likvidacije i sukobe sa ostalim klanovima na minimum ali nije uspeo da povrati potpunu kontrolu nad ostalim klanovima . On je dozvolio ostalim klanovima odredjenu samokntrolu ali je juzni klan ostao glavni snabdevac droge za teritoriju cele drzave a svaki pokusaj nekog klana da samostalno organizuje snabdevanje drogom zavrsavao se likividacijom vodje klana . Ubijen je 22 Aprila 2008 godine ispred svoje vile u elitnom delu juznog bloka u kojem je ziveo .