FANDOM

Neredi 12 Avgust 2008,Krasnodar zapocete su rano ujutro negde oko 08:00h kao mirni protesti gruzijskog stanovnistva u Krasnodaru protiv ratnog nasilja u Gruziji . Negde oko 2,000 Gruzijaca okupilo se u centru da bi do 12:00h taj broj dostigao cak 5,000 ljudi a ubrzo se protestima pridruzio i veliki broj opzicije . Iako je dan ranije policija odbila da osigura potpunu podrsku gruzijcima oni su izasli na ulice na sopstvenu odgovornost . Negde oko 13:00h grupe navijaca i ostalih ekstremista njih oko 1,000 pod nabojem nacionalne mrznje prema Gruzijcima napali su protestante a do 14:00h nastao je pravi haos u gradu te je stiglo policijsko pojacanje iz svih gradskih opstina . Tek negde oko 18:00h policija je uspela da primiri nastali haos . Broj povredjenih bio je oko 500 uglavnom gruzijaca dok su cetiri osobe izdahnule od teskih telesnih povreda . Ovaj incident je strogo kritikovan od strane zapadnih zemalja koje su optuzivale Osetijsku Vlast da je namerno izazvala sukobe u kojima su 4 osobe ubijene i jos 500 povredjeno .

Gallery Уреди