FANDOM

Spetsnaz-311x204.jpg

Tigrovi.

Specijalna Brigada poznata jos pod nazivom ,,Tigrovi,, prvi put je osnovana 1992 godine kao deo Narodne Vojske Ardanije . Od 1992 pa sve do zadnjeg naleta NATO vojske bili su stacionarani na redovnim zadatcima u Gerziniji gde su se pokazali veoma efikasno. Vecina njenih pripadnika obucavana je u rusiji od 1991 do 1992 godine te je sistem obuke isti kao u ruskim Specnaziima . NATO ih je okarakterisao kao udarnu pesnicu Ajdananovog rezima i kao ,,Brigadu smrti,, s obzirom da im je pripisano preko 1000 likvidacija sirom Ardanije . Tvrdi se kako su mnogi pripadnici tajno radili za Ajdananov rezim i cak i u inostranstvu likvidirali politicke neistomisljenike . Od osnivanja brigada je uglavnom brojala oko 300 pripadnika. Nakon pada Ajdananovog rezima i NATO okupacije drzave jedan deo je ostao u novoformiranoj vojsci dok se drugi deo otisnuo u kriminal ili u OVA-u, a vise od 50 clanova brigade je poginula u ratnim dejstvima 1992-1996 godine.Pretpostavlja da su mnogi njeni bivsi pripadnici vrsili politicka ubistva u Ardaniju u periodu 1996-2002 godine .