FANDOM

Image

Istraga nakon ubistva.

Vladan Maruzov(1970-2002) bio je osetijski kriminalac i vodja klana iz Vajatova . Rodjen 1970 u Krasnodaru u zatvoru je prvi put zavrsio 1992 nakon pljacke lokalne poste u Vajatovu te je osudjen na 2 godine zatvora . Ubrzo nakon izlaska iz zatvora 1994 godine izvrsio je jos jedno krivicno delo opljackao je jednu gradsku banku i izneo iz nje vise od 100,000 DEM a za pare je kazao da su kod drugog izvrsilaca koji je tada vec bio negde van drzave u besktvu . Ovaj put je osdujen na 5 godina robije , koju je sluzio sve do 1998 kada je pusten godinu dana ranije zbog odlaska na ratiste u Dagestan . Sa ratsita se vratio sredinom 1999 godine gde je oformio svoj klan i zavladao Vajatovom . Bio je dobar sa Juznim Klanom sve do 2002 kada je medju prvima poceo da se odupire njihovoj kontroli . Prvo upozorenje dobio je 11 Februara 2002 kada je eksplodirala bomba bacena na njegovog ,,audija 80,, pri cemu su lakse povredjena dva prolaznika od gelera. Ubijen je konaacno 24 Marta 2002 u centru grada blizu ,,Kuvke,, kada je ubijen u svom ,,Mercedes ML,, pri cemu su napadaci ispalili vise od 10 hitaca iz kalasnjikova i usmrtili ga na mestu.